هر رأی در انتخابات زمینه‌ساز امنیت و آرامش آینده کشور است

 فرماندار بجستان گفت: همه افراد در تعیین سرنوشت کشورشان مسئول هستند و رأی هر نفر در انتخابات زمینه‌ساز امنیت و آرامش آینده کشور است.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بجستان، حسن حیدری در جمع عوامل اجرایی انتخابات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت انتخابات و مارکت مردمی اظهار کرد: در همه فرمایشات رهبر انقلاب بر جدیت و اهمیت انتخابات تأکید شده چرا که این مهم بر امنیت و آرامش آینده کشور و همچنین در اصلاح وضع اقتصادی و معیشتی مردم تأثیر بسزایی دارد.

 وی افزود: تک‌تک آرای ما ارزش دارد و معنای رأی ما حیات سیاسی و غرور ملی در حوزه انتخابات است.

 حیدری بیان کرد: دشمن از انتخابات و قدرت ملت ایران ترس دارد و عصبانی است. دشمن می‌خواهد مردم را از حاکمیت جدا کند؛ اما به فضل پروردگار مردم ما بابصیرت و آگاهی مجلس انقلابی وهم تراز با گام دوم انقلاب را تشکیل خواهند داد.

 فرماندار بجستان اعلام کرد: در فرمانداری شهرستان بجستان تیم رسانه‌ای تشکیل دادیم که اگر شبهه‌ای در شعب اخذ رأی ایجاد شود بلافاصله خنثی شود.

 حجت‌الاسلام دهقانی امام‌جمعه بجستان نیز در ادامه عنوان کرد: سرنوشت نظام جمهوری اسلامی ایران به دستان مردم رقم می‌خورد، دشمن با تفکرات و نظرات غلط خود سعی در کم‌رنگ کردن حضور مردم ایران در انتخابات را دارد.

 وی توضیح داد: ما مجریان همه امانت‌دار هستیم، اخلاق انتخاباتی نباید فقط در نامزدها باشد مجریان و هیئت نظارت هم باید مواظب باشند که کوچک‌ترین خیانت به انتخابات نشود و زیر سؤال نروند.

 دهقانی مطرح کرد: مردم ما با همه مشکلات، همیشه و همواره پای نظام ایستاده‌اند و در روز ۱۱ اسفند نیز سنگ تمام خواهند گذاشت و مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار